Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Γεύση ... έκθεση αυτοκινήτου Γενεύης 2011


Nissan
Και η Nissan θέλει το Smart της
Πριν από μερικούς μήνες την Renault να παρουσιάζει το Twizy και τώρα έφτασε η σειρά της Nissan να «αναπαράγει» το ρηξικέλευθο σχήμα με τα δικά της σήματα και την ονομασία NMC (New Mobility Concept). Το NMC εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 20 PS και 58 kgm ροπής με την αυτονομία να φτάνει τα 100 km και την μέγιστη ταχύτητα τα 75 km/h.
Παρά το γεγονός πως η Renault έχει ήδη ανακοινώσει την παραγωγή του «δίδυμου» Twizy το 2012 (η τιμή του στην Βρετανία θα είναι περίπου 5.000 στερλίνες) η Nissan τηρεί σιγή ιχθύος σε μία περίοδο όπου το… ηλεκτροκίνητο ενδιαφέρον της εταιρίας έχει στραφεί στο Leaf.

Renault
Twizy: To... Smart της Renault στην παραγωγή

Όχι, δεν πρόκειται για κάποιο φανταστικό concept car αλλά για ένα διθέσιο όχημα πόλης που θα μπει στην παραγωγή το 2011.
Μάλιστα, οι πωλήσεις του Twizy θα ξεκινήσουν τέλη του νέου έτους και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της Renault η τιμή πώλησης θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με εκείνες ενός τρίκυκλου scooter μιας και τις μπαταρίες θα τις παραχωρεί με χρονομίσθωση η γαλλική εταιρία.
Το Twizy συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου με την ευελιξία μιας μοτοσικλέτας και οι διαστάσεις του φτάνουν τα 2,33 m σε μήκος, τα 1,9 σε πλάτος και τα 1,46 σε ύψος ενώ το βάρος του αγγίζει τα 450 kg (μαζί με τις μπαταρίες λιθίου βάρους 100 kg). Η αυτονομία φτάνει τα 100 km ενώ ο χρόνος επαναφόρτισης δεν ξεπερνά τις 3,5 h τροφοδοτώντας με ενέργεια των ηλεκτροκινητήρα των 9 PS.
Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 45 km/h ενώ σε πλήρη ισχύ (με 20 PS) το κοντέρ μπορεί να δείξει τα 75 km/h.

Renault
Το R8 της Renault λέγεται DeZir
Ένα εντυπωσιακό concept car που δείχνει πως μπορεί να είναι τα σπορ αυτοκίνητα σε μερικά χρόνια αποκάλυψε στο διαδίκτυο η Renault.
Το ρηξικέλευθο πρωτότυπο με την ονομασία DeZir και τις «ψαλιδωτές» πόρτες θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στο κοινό στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού (τον Οκτώβριο) ενώ το μήκος του φτάνει τα 4,225 μέτρα.
Όπως μπορεί να υποψιάζεστε το DeZir εκπέμπει μηδενικούς ρύπους μιας και είναι ηλεκτροκίνητο με τον ηλεκτροκινητήρα του να είναι τοποθετημένος στο κέντρο και να αποδίδει 150 PS. Τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια που βρίσκεται αποθηκευμένη σε μπαταρίες λιθίου-ιόντων ενώ η ροπή μεταφέρεται στους πίσω τροχούς.
Οι ειδικοί της Renault έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στην εξοικονόμηση βάρους χρησιμοποιώντας σε αρκετά μέρη ανθρακόνημα για αυτό και το αμάξωμα δεν ξεπερνά τα 830 kg. Έτσι, την επιτάχυνση του DeZir θα την ζήλευε ακόμη και ένα συμβατικό roadster αφού τα 0-100 km/h επιτυγχάνονται σε 5,0 sec ενώ η τελική φτάνει τα 180 km/h


Fiat
Abarth 500C & Punto Essesse

Τις πιο δυνατές εκδόσεις των νέων της μοντέλων θα παρουσιάσει η Abarth. Τα νέα Essesse διαθέτουν βελτιωμένες επιδόσεις, καλύτερο κράτημα και πιο εντυπωσιακή εμφάνιση. Οι Ιταλοί ωστόσο δεν ξεχνούν να αναφέρουν ότι τα νέα μοντέλα διακρίνονται και για την χαμηλή τους κατανάλωση καυσίμου.
Το Abarth 500C Essesse έχει αυξημένη ισχύ (160 PS) και ροπή (23,4 kgm), που χαρίζουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις (0-100 km/h σε 7,6 sec. Τελική ταχύτητα 209 km/h).
Στο Abarth Punto Evo Essesse η απόδοση του κινητήρα έχει φθάσει στους 180 PS και η ροπή τα 27,5 kgm. Για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 km/h χρειάζεται 7,5 sec και η τελική του ταχύτητα φθάνει τα 216 km/h.


Kia
Το Kia POP Concept σε… ρυθμό
H κορεατική εταιρία έδωσε στο φως της δημοσιότητας περισσότερες φωτογραφίες από ένα άκρως φουτουριστικό πρωτότυπο μοντέλο με την ονομασία POP Concept. Το ηλεκτροκίνητο concept car θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο κοινό τις επόμενες μέρες και έχει σχεδιαστεί στο ευρωπαϊκό κέντρο της εταιρίας.
Το βασικό χαρακτηριστικό του POP είναι το μικρό του μήκος κυμαίνεται περίπου στα τρία μέτρα (είναι ελαφρώς μακρύτερο από το Toyota iQ) και οι «ψαλιδωτές» πόρτες. Στο εσωτερικό υπάρχουν θέσεις για τρεις επιβάτες ενώ ο βιολετί διάκοσμος δημιουργεί μία lounge ατμόσφαιρα. Μαζί με το POP η Kia θα παρουσιάσει στο Παρίσι και το Optima, ένα μεγάλο sedan που στα τέλη του έτους θα κυκλοφορήσει σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές αγορές.



Honda
Γεύση από υβριδικό Honda Jazz

Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του υβριδικού Jazz  οι οποίες αποκαλύπτονται μερικές εβδομάδες προτού το μικρότερο υβριδικό της Honda πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού. Αισθητικά υπάρχουν κάποια στοιχεία που το διαφοροποιούν από τις συμβατικές εκδόσεις όπως είναι η επανασχεδιασμένη μάσκα, τα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα και οι προφυλακτήρες.
Τεχνικές πληροφορίες δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι πως το Jazz Hybrid θα εξοπλίζεται με την υβριδική διάταξη που συναντάμε στο Insight. Έτσι, κάτω από το καπό θα υπάρχει ο βενζινοκινητήρας των 1,3 lt που θα συνδυάζεται με κιβώτιο CVT ενώ περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές όσο πλησιάζει η γαλλική έκθεση.


Οι πωλήσεις του υβριδικού Jazz αναμένεται να ξεκινήσουν τέλη του χρόνου ενώ την ίδια περίοδο το περιμένουμε και στην ελληνική αγορά. Όσο για τις τιμές πώλησης αναμένεται να υπάρχει μικρή διαφορά από την απλή έκδοση ενώ κίνητρο για την αγορά του αποτελεί η απαλλαγή από τον δακτύλιο και τα τέλη κυκλοφορίας.


και πολλά άλλα που θα τα δούμε εν καιρώ ...













και πάμε Παρίσι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου